Rabu, 05 Desember 2012

dang sarupa do pe

Okeh, gw tau judul di atas emang rasis.. maaf ya...
Sekarang dengan modal english paspasan gw mau coba suarakan kobokan2 hati yang nyangkut terpendam..

Now, in the middle of UAS, i feel like i must do something for preparation. So, i read a novel for bahasa exam and i realize something that i don't wanna realize for a long time. I keep something that too fragile, and i scared.

Cukup buat cuap-cuap englishnya.. gw ga jago di bidang itu-_-
Buat yang ga bisa bahasa batak, gw saranin berhentilah membaca.. karna akan njelimet-_-
Abaikan penulisan yah.. bacasebisanya aja-_- gw juga ga jago di bidang ini..

Adong do na mangganjal di rohakku. Na jolo, dang adong dipikirhon hita hata ni halak na asing. Na jolo, jotjot do hita marmeam, holan na kumpulkumpul do pe. Alai nga sonang rohakku. Nuaeng, dang sarupa do pe sasude na. Huboto do, on do na bagak di hita. Adong do na dang olo dijou tiga serangkai, dang olo dijou anak kembar. Molo au, dang salah do i. Aha do na sega? dang adong bah. Holan na manuruti hata ni halak do hita. Holan na pasonangkon roha ni jolma do hita. Ingkon jadi dongan na burju do hita kan? Dang sarupa do pe..

We just try to make everyone happy. Yeah, that's all about priority. Then we place God in the first place. We place family in the second. You place something in third, fourth, fifth,..... than i"m the last, right?

Haha.. Just realize.. That we'll never be the same...
No problem, just need a little adaptation..

Nite all

Tidak ada komentar:

Posting Komentar